már 2 858 tag lépett be valamely pénztárba rajtunk keresztül

Allianz Egészségpénztár Útmutató 2025

Írta:

Diószegi Dániel

Frissítve

2025.05.19.
Egészségbiztosítás havi 85 Ft-ért

átirányít az Allianz oldalára

Kalkulátor

Az Allianz Egészségpénztár egy kisebb taglétszámú pénztár, de a nagy biztosítói háttér garancia arra, hogy az itt tartott megtakarításod biztonságban lesz.

Mielőtt belevágok a pénztárral kapcsolatos részletekbe, nézzük meg, hogy mégis mennyit spórolhatsz Allianz Egészségpénztár tagként?

A lenti kalkulátor megmutatja, hogy az idei befizetésed után mennyi adóvisszatérítést kapsz és ebből mennyi marad a pénztári költségek levonása után.

Add meg, hogy idén mennyit tervezel egészségügyi kiadásokra költeni egészségpénztáron keresztül ⬇️

Befizetés:

120 000 Ft/év

Adóvisszatérítés 2025:

24 000 Ft
Megtakarításod költségek után:
Adóvisszatérítés költségekkel (belépési díj, kártya díj, befizetési költség) csökkentett összege pénztártagság 1. évében

10 400 Ft

Allianz Egészségpénztár Belépés

Maga a belépés online meg tud történni, amelynek a végére már lesz is tagi azonosítód. A Pmt. szerinti azonosításnál, ami nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egészségkártyával tudj fizetni vagy a pénztár kifizesse a beküldött számlákat, több opcióból is választhatsz.

Kattints ide, ami átirányít az Allianz hivatalos oldalára. Itt tudod kitölteni a belépési nyilatkozatot.

1. lépés: Töltsd ki az adataid és az elérhetőségeid, majd fogadd el a nyilatkozatokat

2. lépés: Ellenőrizd a kitöltött adatokat és küldd be a pénztárnak. A belépési nyilatkozatot mentsd el magadnak is .pdf formátumban.

3. lépés: A megadott e-mail címre azonnal kapsz egy aktiváló linket, melyet 72 órán belül kell megerősítened.Majd 24 órán belül megkapod a tagi azonosítót, 10 napon belül pedig a kártyát is.

4. lépés: Fizesd be a vállalt tagdíjnak megfelelő összeget.

Mi az a Pmt. azonosítás és miért van szükség rá?

A Pmt. azonosítás olyan folyamat, amit a pénzügyi intézmények végeznek annak érdekében, hogy ellenőrizzék, ki is vagy valójában, amikor számlát nyitsz vagy pénzügyi szolgáltatást veszel igénybe. Ez a folyamat azért szükséges, hogy megakadályozzák a pénzmosást és a terrorizmus finanszírozását.

Lássuk milyen opcióid vannak ezt elvégezni.

1) Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát.

2) Nyisd meg a DÁP applikációt. A telefonodról válaszd ki a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot, lépj tovább, add meg az aláírás jelszavad, ezt követően pillanatokon belül megtörténik az aláírás. Sikeres aláírást követően mentsd le az aláírt dokumentumot, mert az alkalmazás nem fogja tárolni azt. Ugyanezt tedd meg az okmányaidról készült fotókkal is. 

3) Küldd be az aláírt belépési nyilatkozatot és az okmányaidról készített fotókat az epenztar@allianz.hu e-mail címre.

Segítség, ha a DÁP app-odban még nem írtál alá elektronikusan:

Ahhoz, hogy digitálisan alá tudj írni, szükséged lesz egy aláírásjelszóra és aláíró tanúsítványra.

Ha még nincs tanúsítványod, a DÁP alkalmazás főoldalán kattints a digitális aláírás menüre, adj meg egy jelszót, erősítsd meg azt, majd az alkalmazás utasításait követve igényeld aláíró tanúsítványod.

E-mailt kapsz, mikor megérkezett az aláíró tanúsítványod. Ezt követően az „Aláírás indítása” gombra koppintva indíthatod az aláírás folyamatát.

Ebben az esetben először regisztrálnod kell a DÁP alkalmazásba, majd beállítanod az elektronikus aláírást. Ne ijedj meg, végig vezetünk minden lépésen.

1) DÁP alkalmazás regisztráció

  1. Első lépésként töltsd le a DÁP applikációt és kattints a “Regisztráció megkezdése” gombra.
  2. A négyzetekben jelöld, hogy elmúltál 14 éves és elfogadod a szerződési feltételeket. Kattints a “Tovább” gombra.
  3. Fogadd el az adatvédelmi beállításokat.
  4. Adj meg egy 6 számjegyű kódot, amit jelszóként szeretnél használni, majd erősítsd meg. Ha szeretnéd, engedélyezd a biometrikus (touch id, face id) azonosítást.
  5. Válaszd ki, hogy eSzemélyi igazolvánnyal rendelkezel.
  6. Az azonosításhoz fotózd be a telefonoddal az eSzemélyi igazolványod hátoldalát.
  7. Add meg az az eSzemélyi igazolványod PIN kódját. A PIN-kód az eSzemélyi aktiválásakor beállított 6 számjegyből álló kód.
  8. Olvasd be az eSzemélyi igazolványt a telefonod NFC-olvasójával.
  9. Add meg az e-mail címed és a mobilszámod. Ezzel digitális állampolgárrá váltál.


2) Elektronikus aláírás beállítása és folyamata

Ahhoz, hogy digitálisan alá tudj írni, szükséged lesz egy aláírásjelszóra és aláíró tanúsítványra.

  1. A DÁP alkalmazás főoldalán kattints a digitális aláírás menüre, adj meg egy jelszót, erősítsd meg azt, majd az alkalmazás utasításait követve igényeld aláíró tanúsítványod.
  2. Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát.
  3. E-mailt kapsz, mikor megérkezett az aláíró tanúsítványod. Ezt követően az „Aláírás indítása” gombra koppintva indíthatod az aláírás folyamatát.
  4. A telefonodról válaszd ki a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot, lépj tovább, add meg az aláírás jelszavad, ezt követően pillanatokon belül megtörténik az aláírás. Sikeres aláírást követően mentsd le az aláírt dokumentumot, mert az alkalmazás nem fogja tárolni azt. Ugyanezt tedd meg az okmányaidról készült fotókkal is. 


3) Küldd be az aláírt belépési nyilatkozatot és az okmányaidról készített fotókat az epenztar@allianz.hu e-mail címre.

Ebben az esetben először aktiválnod kell a személyidet, aztán regisztrálsz a DÁP alkalmazásba, majd beállítod az elektronikus aláírást. Ha ezek megvannak, már teljesen online be tudsz lépni a Pénztárba. Ne ijedj meg, végig vezetünk minden lépésen.

1) eSzemélyi aktiválása Androidos telefonnal

  1. Töltsd le az eSzemélyiM mobilalkalmazást és fogadd el a feltételeket.
  2. Válaszd a PIN kódok ellenőrzése menüt és a személyidet tedd a telefon hátlapjához.
  3. Kattints az Aktiválás gombra.
  4. Írd be az eSzemélyidhez tartozó 5 jegyű PIN kódot. (ez a zöld kártyán található, amit a személyihez kaptad.)
  5. Kattints a Tovább gombra.
  6. Hozz létre egy saját, 6 számjegyű kódot, amit jelszóként fogsz használni. Majd erősítsd meg.
  7. Kattints az Aktiválás gombra és ezzel a lépéssel készen is vagy.


2) DÁP alkalmazás regisztráció

  1. Töltsd le a DÁP applikációt és kattints a “Regisztráció megkezdése” gombra.
  2. A négyzetekben jelöld, hogy elmúltál 14 éves és elfogadod a szerződési feltételeket. Kattints a “Tovább” gombra.
  3. Fogadd el az adatvédelmi beállításokat.
  4. Adj meg egy 6 számjegyű kódot, amit jelszóként szeretnél használni, majd erősítsd meg. Ha szeretnéd, engedélyezd a biometrikus (touch id, face id) azonosítást.
  5. Válaszd ki, hogy eSzemélyi igazolvánnyal rendelkezel.
  6. Az azonosításhoz fotózd be a telefonoddal az eSzemélyi igazolványod hátoldalát.
  7. Add meg az az eSzemélyi igazolványod PIN kódját. A PIN-kód az eSzemélyi aktiválásakor beállított 6 számjegyből álló kód.
  8. Olvasd be az eSzemélyi igazolványt a telefonod NFC-olvasójával.
  9. Add meg az e-mail címed és a mobilszámod. Ezzel digitális állampolgárrá váltál.


3) Elektronikus aláírás beállítása és folyamata

Ahhoz, hogy digitálisan alá tudj írni, szükséged lesz egy aláírásjelszóra és aláíró tanúsítványra.

  1. A DÁP alkalmazás főoldalán kattints a digitális aláírás menüre, adj meg egy jelszót, erősítsd meg azt, majd az alkalmazás utasításait követve igényeld aláíró tanúsítványod.
  2. Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát.
  3. E-mailt kapsz, mikor megérkezett az aláíró tanúsítványod. Ezt követően az „Aláírás indítása” gombra koppintva indíthatod az aláírás folyamatát.
  4. A telefonodról válaszd ki a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot, lépj tovább, add meg az aláírás jelszavad, ezt követően pillanatokon belül megtörténik az aláírás. Sikeres aláírást követően mentsd le az aláírt dokumentumot, mert az alkalmazás nem fogja tárolni azt. Ugyanezt tedd meg az okmányaidról készült fotókkal is. 


4) Küldd be az aláírt belépési nyilatkozatot és az okmányaidról készített fotókat az epenztar@allianz.hu e-mail címre.

Ebben az esetben, ha online szeretnéd az azonosítást elvégezni, sajnos nem tudod megúszni, hogy először is bemenj egy Kormányablakba, ahol gyorsan segítenek Neked az eSzemélyid aktiválásában és a DÁP alkalmazás regisztrációjában.

Ezt követően már csak be kell állítanod az elektronikus aláírást:

Ahhoz, hogy digitálisan alá tudj írni, szükséged lesz egy aláírásjelszóra és aláíró tanúsítványra.

  1. A DÁP alkalmazás főoldalán kattints a digitális aláírás menüre, adj meg egy jelszót, erősítsd meg azt, majd az alkalmazás utasításait követve igényeld aláíró tanúsítványod.
  2. Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát.
  3. E-mailt kapsz, mikor megérkezett az aláíró tanúsítványod. Ezt követően az „Aláírás indítása” gombra koppintva indíthatod az aláírás folyamatát.
  4. A telefonodról válaszd ki a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot, lépj tovább, add meg az aláírás jelszavad, ezt követően pillanatokon belül megtörténik az aláírás. Sikeres aláírást követően mentsd le az aláírt dokumentumot, mert az alkalmazás nem fogja tárolni azt. Ugyanezt tedd meg az okmányaidról készült fotókkal is. 


Végül küldd be az aláírt belépési nyilatkozatot és az okmányaidról készített fotókat az epenztar@allianz.hu e-mail címre.

Ha még régi személyid van és online szeretnéd az azonosítást elvégezni, sajnos nem tudod megúszni, hogy először is bemenj egy Kormányablakba, ahol igényelni tudod az új eSzemélyid.

Miután megérkezett, ezt aktiválnod / aktiváltatnod kell, majd regisztrálsz a DÁP alkalmazásba, és beállítod az elektronikus aláírást. Ne ijedj meg, végig vezetünk ezeken a lépéseken.

1) eSzemélyi aktiválása

iPhone-al:

Ha iPhone-od van, Kormányablakos átvétellel kérd az új személyid, és ahogy megérkezett, aktiváltasd is be. Sajnos iPhone-al online aktiválás jelenleg nem lehetséges. Ha már ott vagy, a DÁP alkalmazás regisztrációjával is tudnak Neked segíteni, így ugorhatsz is a 3)-as ponthoz.

Androidos telefonnal:

Kérheted postázással is az új személyidet, mert otthonról is tudod aktiválni.

  1. Töltsd le az eSzemélyiM mobilalkalmazást és fogadd el a feltételeket.
  2. Válaszd a PIN kódok ellenőrzése menüt és a személyidet tedd a telefon hátlapjához.
  3. Kattints az Aktiválás gombra.
  4. Írd be az eSzemélyidhez tartozó 5 jegyű PIN kódot. (ez a zöld kártyán található, amit a személyihez kaptad.)
  5. Kattints a Tovább gombra.
  6. Hozz létre egy saját, 6 számjegyű kódot, amit jelszóként fogsz használni. Majd erősítsd meg.
  7. Kattints az Aktiválás gombra és ezzel a lépéssel készen is vagy.


2) DÁP alkalmazás regisztráció

  1. Töltsd le a DÁP applikációt és kattints a “Regisztráció megkezdése” gombra.
  2. A négyzetekben jelöld, hogy elmúltál 14 éves és elfogadod a szerződési feltételeket. Kattints a “Tovább” gombra.
  3. Fogadd el az adatvédelmi beállításokat.
  4. Adj meg egy 6 számjegyű kódot, amit jelszóként szeretnél használni, majd erősítsd meg. Ha szeretnéd, engedélyezd a biometrikus (touch id, face id) azonosítást.
  5. Válaszd ki, hogy eSzemélyi igazolvánnyal rendelkezel.
  6. Az azonosításhoz fotózd be a telefonoddal az eSzemélyi igazolványod hátoldalát.
  7. Add meg az az eSzemélyi igazolványod PIN kódját. A PIN-kód az eSzemélyi aktiválásakor beállított 6 számjegyből álló kód.
  8. Olvasd be az eSzemélyi igazolványt a telefonod NFC-olvasójával.
  9. Add meg az e-mail címed és a mobilszámod. Ezzel digitális állampolgárrá váltál.


3) Elektronikus aláírás beállítása és folyamata

Ahhoz, hogy digitálisan alá tudj írni, szükséged lesz egy aláírásjelszóra és aláíró tanúsítványra.

  1. A DÁP alkalmazás főoldalán kattints a digitális aláírás menüre, adj meg egy jelszót, erősítsd meg azt, majd az alkalmazás utasításait követve igényeld aláíró tanúsítványod.
  2. Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát.
  3. E-mailt kapsz, mikor megérkezett az aláíró tanúsítványod. Ezt követően az „Aláírás indítása” gombra koppintva indíthatod az aláírás folyamatát.
  4. A telefonodról válaszd ki a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot, lépj tovább, add meg az aláírás jelszavad, ezt követően pillanatokon belül megtörténik az aláírás. Sikeres aláírást követően mentsd le az aláírt dokumentumot, mert az alkalmazás nem fogja tárolni azt. Ugyanezt tedd meg az okmányaidról készült fotókkal is. 


4) Küldd be az aláírt belépési nyilatkozatot és az okmányaidról készített fotókat az epenztar@allianz.hu e-mail címre.

Ha nem ragaszkodsz az online azonosításhoz, az alábbiakat kell tenned:

Nyomtasd ki és írd alá a .pdf formátumban lementett belépési nyilatkozatot.

Fotózd le a személyi igazolványod vagy jogsid mindkét oldalát vagy az útleveledben az adataidat tartalmazó oldalt + a lakcímkártyád lakcímet tartalmazó oldalát. Ezeket is nyomtasd ki.

Mindezt leadhatod valamelyik ügyfélszolgálaton. Vagy beküldheted postán is a 1242 Budapest, Pf. 462 címre.

Nem! Magyarországon jogszabály rendelkezik arról, hogy pénztári tagi szervezőként nem számolhatnak fel extra költséget, így az pontosan ugyanannyiba kerül, mintha a belépést közvetlenül a pénztáron vagy más tagszervezőn keresztül tennéd.

Mi az a Pmt. azonosítás és miért van szükség rá?

A Pmt. azonosítás olyan folyamat, amit a pénzügyi intézmények végeznek annak érdekében, hogy ellenőrizzék, ki is vagy valójában, amikor számlát nyitsz vagy pénzügyi szolgáltatást veszel igénybe. Ez a folyamat azért szükséges, hogy megakadályozzák a pénzmosást és a terrorizmus finanszírozását.

Pmt. azonosítás folyamata Allianz Egészségpénztárnál lépésről lépésre 👣

Ide kattintva tudod letölteni a nyomtatványt, mellé a személyi igazolvány mindkét oldalának, a lakcímkártya címes oldalának másolata szükséges.

Ezt jelenleg két féle módon tudod eljuttatni a Pénztárnak:
1) Postai úton,
2) Ügyfélszolgálaton leadva.
 
Töltsd ki az adataid. Okmányokkal azoknak add meg az adataid, amelyeket majd beszkennelve vagy befotózva a nyilatkozattal együtt el fogsz küldeni.

A keltezés alatt pipáld be, hogy a személyazonosító okmány és lakcímkártya másolatát is elküldöd.

A második oldalon az adataidat átveszi az első oldal kitöltése alapján. Ellenőrizd, hogy ezek helyesen lettek-e kitöltve.

Amennyiben magyar állampolgár vagy és nem vagy közszereplő, akkor a lenti ábrának megfelelően ikszeld be.

Töltsd ki a keltezést, majd mentsd el a PDF fájlt, nyomtasd ki, és írd alá.  Elküldeni postán tudod a 1242 Budapest, Pf. 462 címre.

Nem! Magyarországon jogszabály rendelkezik arról, hogy pénztári tagi szervezőként nem számolhatnak fel extra költséget, így az pontosan ugyanannyiba kerül, mintha a belépést közvetlenül a pénztáron vagy más tagszervezőn keresztül tennéd.

Ezekre költhetsz Allianz Egészségpénztárral

Mindennapi egészségügyi kiadások

Olyan hétköznapi kiadásokra jár a 20 százalékos adóvisszatérítés, mint gyógyszervásárlás, fogorvosi kezelés vagy a kontaktlencséid. Alább kategóriánként összegyűjtöttem, hogy mi mindent számolhatsz el pénztári számládon.

Az  Allianz Egészségpénztár minden magyarországi gyógyszertár számláját elfogadja. 

Az alábbi termékek bármely boltban (nem csak gyógyszertárak) elszámolhatóak:

  • gyógyszerek
  • gyógyvizek, gyógyiszap
  • OÉGYI engedéllyel rendelkező gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmények
  • házi ápolás eszközei (pl.lázmérő, stb.) kötszerek, fertőtlenítő szerek
  • gyógyászati segédeszközök

Gyógyászati segédeszközök és orvostechnikai eszközök is elszámolhatóak:

  • ortopéd cipők
  • lúdtalpbetétek
  • törzsfűzők és ortézisek
  • személyes mozgás nem testen viselt segédeszközei
  • mozgásszervi betegek otthoni segítő eszközei
  • mozgásszervi betegségek terápiás eszközei
  • kültakaró betegségeinek segédeszközei
  • sérvek, hasfali izomzat gyengülésének segédeszközei
  • emlőbetegségek segédeszközei
  • légzőszervi betegségek segédeszközei, terápiás eszközei
  • anyagcsere-betegségek segédeszközei
  • parenterális otthoni gyógyszerterápia segédeszközei
  • fecskendők, tűk keringési betegségek segédeszközei
  • gastrointestinalis betegségek segédeszközei
  • mesterséges táplálás segédeszközei
  • urogenitalis betegségek segédeszközei
  • hallószervi betegségek segédeszközei
  • hallókészülékek és tartozékok kiegészítők
  • fogászati segédeszközök
  • fogpótlások segédeszközei
  • fogszabályozás segédeszközei
  • vérnyomásmérők
  • vércukorszintmérők
  • hagyományos és digitális hőmérők
  • házi víztisztító készülékek
  • házi légtisztító készülékek
  • párologtató, párásító készülékek
  • inhalátorok
  • Bioptron lámpa
  • bölcsőhalált megelőző figyelő készülékek
  • masszírozógépek
  • TENS készülék, fájdalomcsillapító, görcsoldó készülékek
  • gyógycipők (pl.: Scholl, Dr. Batz, stb.)
  •  

 

Allianz Egészségpénztárra elszámolhatóak az optikai termékek pl.: szemüveg, keret, lencse, kontaktlencse, tároló oldatok, kiegészítők stb. saját vagy a pénztárhoz bejelentett hozzátartozók részére.

FONTOS! Az elszámolás feltétele, hogy szemüveg vagy napszemüveg csak akkor számolható el, ha annak szükségességét orvosi javaslat igazolja.

A csecsemőápolási termékek márkájuktól függetlenül adómentesen fizethetőek egészségszámlán keresztül.

 

Csecsemőápolási eszközök:

  • Cumi, cumitartó, cumis gyógyszeradagoló
  • Köldöktapasz
  • Fültisztító pálcika
  • Körtefecskendő
  • Gumibugyi, pelenka, pelenkabetét
  • Textilpelenka
  • Orrjárattisztító
  • Oto-therm gyógysapka és betét
  • Csecsemőmérleg, tálca, hosszmérő
  • Légzéskimaradás figyelő készülék, életfunkciókat figyelő bébiőr ​

Csecsemők ápolásához kozmetikai termékek:

  • Babakrém
  • Babaolaj
  • Babafürdető
  • Babasampon
  • Babahintőpor
  • Babatestápoló
  • Baba napvédő
  • Baba törlőkendő

Kismamáknak:

  • Anyatejpótló tápszer
  • Melltartóbetét mellszívó
  • Bimbókiemelő mellápoló/bimbóvédő krém
  • OGYÉI számmal rendelkező teák (pl. laktoherb tejszaporító tea) ​

Az alábbiak számolhatóak el:

  • fogászat
  • szájsebészet
  • fogszabályozás
  • szemészet
  • reumatológia
  • nőgyógyászat
  • szülészeti ellátás
  • bőrgyógyászat
  • gyermekgyógyászat
  • sebészet
  • belgyógyászat
  • orvosi rehabilitáció
  • betegszállítás
  • labordiagnosztikai és képalkotó eljárások
  • kiemelt kórházi ellátások (pl.: kórházi hotelszolgáltatás, stb.) ​

Önsegélyező szolgáltatások

Az Allianz Egészségpénztárnál is elérhető a legtöbb önsegélyező szolgáltatás.

Baba születése vagy örökbefogadása esetén igényelhető 1 millió forint pénztári számládról, amennyiben a születést követő 120 napon belül ezt igényled.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy új belépőként befizetve 750 000 forintot, megkapod a maximális 150 000 forint adóvisszatérítést, miközben a születési támogatás szolgáltatással 180 nap után ki tudod venni a befizetett tőkét vagy, ha jó az időzítés, akkor akár a 150 000 Ft adóvisszatérítést is. Részletesen a születési támogatás cikkben olvashatsz erről.

Havi rendszeres kifizetésként kiegészítheted a GYED, GYES vagy GYET támogatásokat.

Maximális mérték:

  • GYED: Legfeljebb a megállapított GYED alapjául szolgáló összeg és a GYED összegének különbözete.
  • GYES, GYET: A gyermekgondozási segély, vagy gyermekgondozási támogatás folyósított összegével megegyező összeg.

Egészségpénztári számládon a 180 napos egyenlegedből felvehetsz havonta a minimálbér 15%-ának megfelelő összeget, vagyis havi 40 020 forintot, ha lakáshiteledben adósként vagy adóstárként vagy megjelölve. Ez azt jelenti, hogy évente 12 x 40 020 forintot, azaz 480 240 forintot fizetsz be, majd veszel ki, amire jár 96 048 forint adóvisszatérítés.

  1. Befizetsz pénztári számládra (ha még nincs, akkor nyitsz egyet) 40 020 forintot + a pénztári költségek. Itt ki kell számolnod, hogy mennyi költséget von le a pénztár a befizetés után, hogy végül megmaradjon a 40 020. /első hónapban ne csak a működési költséggel számolj, hanem belépési díjjal vagy kártyadíjjal is/
  2. Küldd be az alábbi dokumentumokat
    • Pénztári igénylőlap a lakáscélú jelzálog támogatásra. Pénztárad weboldalán megtalálod a sablont.
    • Lakáshitel szerződésed másolatát. Valamely pénztár kéri, hogy hitelesítsd a bankoddal, valamelyik nem. Érdemes a pénztáradnál rákérdezni.
    • Bankkivonat, amely tartalmazza az előző 3 havi törlesztés tranzakcióját
    • +1 adóstárs vagy és nem a Te számládról vonják a hitel törlesztőt, akkor erről kell egy igazolást írnod.
  3. Minden hónapban befizeted 40 020 forintot + költség
  4. 180 nappal később a pénztár kiutalja az első 40 020 forintot
  5. Minden hónapban elküldöd a bankkivonatot, amely tartalmazza a hitel törlesztésről a tranzakciót. Ez alapján kapod vissza a havi 40 020-ket.

Gyermekeid beiskolázási kiadásain is könnyíthetsz egészségpénztárral, ugyanis évi 266 800 forintot számolhatsz el 180 napos egyenlegedből gyermekenként taneszközökre, ruhákra stb.

Családtagod idősgondozási végző intézményben való elhelyezés napi díja után igényelhetsz kifizetést egészségpénztári számládról, amennyiben már betöltötte a nyugdíj korhatárt.

Maximális mértéke:

Az intézményi elhelyezés tartamára, az igazolt napi vagy havi díj, de legfeljebb a tárgyévi nyugdíj minimum napi vagy havi összege (2023-ban havi 28 500 Ft).

Családtag elhalálozása esetén a temetési költségek kifizetését kérheted egészsgépénztári számládról, amennyiben 120 napon belül beküldöd a temetés számláit és a szükséges igénylőlapokat.

Allianz Egészségpénztár előnyök és hátrányok

✅Nagy nemzetközi biztosítói háttér

❌Nincs mobil applikáció

✅Egészségbiztosítás már havi 85 forinttól

✅Első kártya ingyenes

Költségek

Nagyobb befizetések mellett az egyik legjobb olyan pénztár, amely mögött nagy pénzügyi intézmény áll. Így ideális választás azoknak, akik 500 000 felett terveznek befizetni egy évben.

Befizetések utáni elvonás:
Százalékos díj, amelyet minden befizetésed után levonnak.
0 - 150 000 Ft: 8 %
150 001 - 300 000 Ft: 5 %
300 000 Ft <: 3 %

Havi min tagdíj:

Nem kerül levonásra. Ez az a minimum, amelyet átlagosan havonta be kell fizetned
3 000 Ft
Kártyadíj:
Évente vonják.
0 Ft
Belépési költség:
Első befizetésből vonják le.
4 000 Ft
Kilépési költség:
Számla megszüntetéskor vonják, amennyiben van pénz a számlán.
4 000 Ft

Allianz Egészségpénztár adatok

Mivel az egészségpénztári vagyont nem védi a befektetés védelmi alap (BEVA), ezért érdemes olyan pénztárat választani, amely kellően nagy vagy van mögötte nagynevű pénzügyi intézmény. Ebben segítenek az alábbi adatok.

Tagok száma:

20 412+
Kezelt vagyon:
A tagok által gyűjtött vagyon összessége, amely a pénztári számlákon van.
2,2 mrd Ft
Szolgáltató partnerek száma:
A pénztárnak szerződnie kell a szolgáltatókkal, hogy azok költségei elszámolhatók legyenek egészségpénztárral.
10 000+
Kártya elfogadók száma:
Azon szolgáltatók száma, ahol egészségkártyával közvetlenül tudsz fizetni
5 000+

Olcsó egészségbiztosítási szolgáltatás

Gyorsan és hatékonyan megszervezik egészségügyi ellátásod:

  • részben vagy egészben megtéríti az egészségügyi szolgáltatás költségeit
  • gyorsan kerülhetsz szakorvoshoz
  • váratlan betegségek esetén is számíthatsz rá
  • telefonos ügyfélszolgálat


Az alábbi összeghatárig és időszakok mellett érhetők el a szolgáltatások:

  • Kritikus betegségek 1 000 000 Ft/3év
  • Diagnosztikai és labor vizsgálatok 25 000 Ft/év
  • Nagyértékű képalkotó diagnosztika vizsgálatok (CT, MRI, PET-CT) 300 000 Ft/év
  • Egynapos sebészet 300 000 Ft/év


A szolgáltatás minden meglévő pénztártagnak automatikusan jár feltéve, hogy az egyéni számládon havonta előre rendelkezésre áll a biztosítási díj fedezete.

Egyéni egészségszámlád terhére havonta 85 Ft/fő összeg kerül átvezetésre az Allianz EgészségMentor Start Alapba.

A tájékoztatás nem teljeskörű, további részletekért kattints a pénztár honlapján található tájékoztatóra.

Allianz Egészségpénztár vélemények

Éppen belépés előtt állsz? Olvasd el mit írtak a pénztárról mások.

Ha pedig már tagja vagy a Allianz Egészségpénztárnak, akkor értékeld és oszd meg tapasztalataid.

Tartalomjegyzék

Legnépszerűbb pénztárak

Ezeket a pénztári útmutatókat látogatták a legtöbben

Prémium Egészségpénztár

OTP Egészségpénztár

Új Pillér Egészségpénztár

Patika Egészségpénztár